Munkatársaink
Büszkék vagyunk rá, hogy az IPF Csoport valóban emberközpontú vállalatcsoport. Világszerte több mint 22.000 munkatársunk dolgozik azért, hogy minőségi szolgáltatást nyújtson 1,7 millió ügyfél részére.
Személyes fejlődés
Hiszünk abban, hogy ha befektetünk a munkavállalóink egyéni fejlesztésébe, azzal a vállalat egészének fejlesztésébe is fektetünk.
Célunk, hogy minden munkatársunk számára magas színvonalú, személyre szabott fejlesztési lehetőségeket biztosítsunk függetlenül attól, hogy milyen munkakörben dolgozik nálunk. A vállalatcsoporton belül, a szervezet minden szintjén egységes fejlesztési programmal támogatjuk munkatársainkat. Képzési portfóliónkban a Központi iroda munkatársai, a Kereskedelmi tanácsadók, az Ügyfélkapcsolati központ operátorai, a kereskedelmi terület vezetői és a felsővezetők számára egyaránt szerepelnek fejlesztési programok.
Bármelyik pozícióba is csatlakozol hozzánk, sokéves tapasztalatra épülő, gyakorlatias bevezető képzési program segít beilleszkedni új munkakörödbe, majd vezetői, mentor-, és trénertámogatás mellett, egyéni célkitűzések mentén, a személyes készségekre, erősségekre építő képzés-fejlesztési-, vagy akár coaching folyamatok segítségével bővítheted szakmai tudásodat, fejlesztheted készségeidet.
Olyan globális partnerekkel működünk együtt, mint a LinkedIn Learning és a Harvard Business School annak érdekében, hogy valóban a legjobb fejlesztési anyagokat és tanulási élményt nyújtsuk munkatársaink számára. Emellett szakmailag magasan képzett belső tréner-coach csapattal és nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező, innovatív külsős tanácsadókkal dolgozunk együtt, így biztosítva a minőségi képzésekhez szükséges szakmai tudást.
A fejlesztési programok mellett Global Leaders Connect programunk a feltörekvő tehetségek számára biztosít fejlődési lehetőséget. Az évente megrendezésre kerülő, minden munkatársunk számára élőben és online is elérhető IPF Learning Festival pedig egy egész héten át, speciális témákban megrendezett előadásokkal, workshopokkal, interjúkkal, kerekasztal-beszélgetésekkel támogatja a tudás elmélyítését és a készségek fejlesztését.
Globális gondoskodás – a CARE program
Globális CARE program
Felelős munkáltatóként nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy munkatársaink a munkavégzés során biztonságban, egy közösség részének érezzék magukat, és hogy hozzájáruljunk jóllétükhöz. Hiszünk abban, hogy ügyfeleinket csak elkötelezett, jól képzett, értékeink és etikai hitvallásunk mentén dolgozó és boldog munkatársak tudják magas színvonalon kiszolgálni. A CARE program, amely vállalati kultúránk egyik központi eleme, világosan megfogalmazza, hogy hogyan bánunk a munkatársasinkkal.
A globális CARE programot 2020 elején azzal a céllal indítottuk el, hogy egy megváltozott környezetben jobban segíthessük vezetőinket a Vállalatcsoport üzleti céljainak elérése érdekében, és hogy egyértelmű, konkrét támogatást és gondoskodást nyújtsunk számukra. A programot ezután kiterjesztettük minden munkatársunkra annak érdekében, hogy továbbra is biztosítsuk a már megszokott magas szintű elkötelezettséget és együttműködést a Vállalatcsoport minden egységében földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül. Vállalati kultúránk e két lényegi elemének fenntartása tette lehetővé, hogy a vállalat ismét növekedési pályára tudjon állni. A program hatékonyságát az elmúlt évek elkötelezettségi felmérései is bizonyítják: munkatársaink jelentős hányada töltötte ki a kérdőíveket és kifejezetten pozitív visszajelzéseket adtak - ez azt mutatja, hogy csapataink mélyen elkötelezettek és nagy lelkesedéssel végzik a munkájukat.