Ügyfélkapcsolat és üzlettámogatás
Jellemző munkakörök a Call Centerben
Operátorok
A telefonos ügyfélszolgálat munkatársaival történő telefonbeszélgetés számos ügyfél számára a vállalatunkkal történő első kapcsolatfelvételt jelentik. Az itt dolgozók részére a kimagasló kommunikációs készség és empátia elengedhetetlen, csakúgy, mint az eltökéltség arra vonatkozóan, hogy kiváló szolgáltatást és ügyfélélményt nyújtsunk ügyfeleinknek.
Az operátorok feladata, hogy segítsenek az ügyfeleknek, ha a kölcsönükkel, vagy más termékkel, szolgáltatással kapcsolatban kérdéseik vannak, vagy tanácsra van szükségük.
A munkakör lehetővé teszi a rugalmas munkaidőbeosztást és akár a heti 3 napi otthonról történő munkavégzést.
Helyi Európai Ügyfélszolgálati Központ (CSC) vezető
Általános felelősséggel tartozik a helyi CSC stratégia megvalósításáért az értékesítés, a szolgáltatási színvonal és a begyűjtések tekintetében.
Operatív vezetők
Feladatuk, hogy az üzleti stratégiát megvalósítsák a saját területükön, és hogy a csapatuk minden tagjának teljesítménye összhangban legyen ezzel a céllal.
Csoportvezető
Az ügyfélkapcsolati operátorok meghatározott csoportjáért és a csoport teljesítményének minőségéért felel. A csoportvezető gondoskodik arról, hogy minden csapattag rendelkezzen a sikerhez szükséges készségekkel, képességekkel és ismeretekkel, és szükség esetén képzést biztosítson a hiányosságok pótlása érdekében.
Kapacitástervezési csoport
Ez a csapat koordinálja a Call Center telefonos rendszerét és biztosítja az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) támogatását. A csapattagok munkaerő-kezelő eszközöket is használnak az erőforrások leghatékonyabb biztosítása érdekében. Az operátorok műszakjának beosztásáért felelnek, értékesítési riportokat és előrejelzéseket készítenek.
Helyszíneink
Ügyfélszolgálati központjaink a következő helyszíneken találhatók:
• Cseh Köztársaság - Brno
• Lengyelország - Varsó
• Magyarország - Budapest és Szeged
• Románia - Bukarest