Telefonos ügyfélszolgálat – Call Center
Ügyfélszolgálatunkhoz az ügyfelek telefonos megkeresése érkezik, melyet az operátorok fogadnak.

Ügyfélszolgálati munkatársaink felelősek azért, hogy segítsenek azon ügyfeleinknek, akiknek kérdéseik merülnek fel, tanácsra van szükségük, illetve meglévő kölcsönükkel vagy más termékről, szolgáltatásról szeretnének érdeklődni. A kimagasló kommunikációs készség és empátia elengedhetetlen, csakúgy, mint az eltökéltség, hogy kiváló szolgáltatást és ügyfélélményt nyújtsunk ügyfeleinknek.
Ez egy olyan munkakör, amely lehetővé teszi, hogy rugalmas munkaidőben dolgozz az irodában és otthon, illetve a 4 napos munkahét pozitív hatásait is élvezheted ebben a munkakörben. Az ügyfélszolgálati munkakör olyan megalapozott tudást ad, amely további karrierlehetőséget nyújt a dolgozóknak a későbbiekben.

Európai Otthoni szolgáltatás - Call Center
Európai Otthonszolgáltatási üzletágunkat az Európai Ügyfélszolgálati Központ (CSC) funkció támogatja. Négy különböző helyszínen – Csehországban, Lengyelországban, Magyarországon és Romániában – egy egységesen működő európai csapathoz tartozunk. A helyi vezetők jó kapcsolatot ápolnak a külföldi csapatok vezetőivel, hogy megosszák egymással a bevált gyakorlataikat, tanácsot kapjanak és tanuljanak a korábbi tapasztalatokból.
A rugalmas munkavégzés iránti elkötelezettségünkkel összhangban minden Európai Ügyfélszolgálati Központunk (CSC) csapatának lehetősége van arra, hogy hetente 3 napot otthonról dolgozzon, sőt call centerünkben a 4 napos munkahét is működik, hiszen rugalmas időbeosztásban dolgoznak.
Üzleti területek és munkakörök
-
Our Operators will often be many customers’ first point of contact with the company. Excellent communication skills and empathy are a must, as is the determination to provide a first-class service for our customers. This is a role that lets you work flexible hours, in the office and at home and has proved to be a springboard in other roles within the company.
-
Általános felelősséggel tartozik a helyi CSC stratégia megvalósításáért az értékesítés, a szolgáltatási színvonal és a begyűjtések tekintetében.
-
It will be up to you to ensure the wider business strategy is delivered in your specific area, and that the performance of all team members aligns with it.
-
You will take charge of a specified group of operators and be responsible for the quality of their performance. You’ll need to ensure each team member has the skills, capabilities and knowledge to succeed, providing training to fill any knowledge gaps if required.
-
Ez a csapat koordinálja a contact center telefonos rendszerét és biztosítja az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) támogatást. A csapattagok munkaerő-kezelő eszközöket is használnak az erőforrások leghatékonyabb üzembehelyezésének biztosítása érdekében. Az operátorok műszakjának beosztásáért felelnek, értékesítési riportokat készítenek és előrejelzéseket végeznek.

Telephelyeink
Ügyfélszolgálati központjaink a következő helyeken találhatók:
- Csehország - Brno
- Lengyelország - Varsó
- Magyarország - Budapest & Szeged
- Románia - Bukarest
Aktuális állásajánlatok
-
Kereskedelmi Koordinátor
Kereskedelmi állások · Az ország bármely területére
-
Kereskedelmi tanácsadó
Kereskedelmi állások · Az ország bármely területére
-
Ügyfélkapcsolati operátor
Ügyfélkapcsolat és ügyféltámogatás · Budapest Központi Iroda
-
Product Development Expert
Szakértői és vezetői állások · Budapest Központi Iroda
-
Senior Kereskedelmi Menedzser - Zalaegerszeg, Nagykanizsa és környéke
Kereskedelmi állások · Zalaegerszeg, Nagykanizsa
-
Senior kereskedelmi menedzser- Budapest és 40 km-es körzete
Kereskedelmi állások · Budapest
-
Kereskedelmi tanácsadó_Eger és környéke
Kereskedelmi állások · Eger
-
Pénzügyi elemző
Szakértői és vezetői állások · Budapest Központi Iroda
-
Kereskedelmi koordinátor Pécs és környéke
Kereskedelmi állások · Pécs